Prigovori

Cilj Lovćen osiguranja AD je pružanje najvišeg kvaliteta usluge svojim klijentima uz poštovanje pozitivne poslovne prakse i pravne regulative. Naš glavni motiv je Vaše zadovoljstvo i sigurnost.

 Zaposleni Lovćen osiguranja AD Podgorica nastoje da neprestano poboljšavaju kvalitet usluga u svim njihovim fazama, od zaključenja ugovora do isplate moguće štete.

 Kako bismo unapredili našu saradnju, tu smo da uvijek saslušamo sve Vaše sugestije, kritike i pohvale i da zajednički pronađemo rješenja za eventualne probleme.

Prigovor možete podnijeti lično ili preko Vašeg punomoćnika, na jedan od sledećih načina:

  • u pismenoj formi ‒ u poslovnim prostorijama Društva - u sjedištu Društva – Slobode 13 A, Podgorica, kao i u svim poslovnim prostorijama u kojima nudimo usluge osiguranja, popunjavanjem formulara koji ćete dobiti od naših zaposlenih ili podneskom u slobodnoj formi; 
  • elektronskom poštom – na adresu: marketing@lo.co.me

Biće nam zadovoljstvo da saslušamo sve Vaše sugestije i komentare o kvalitetu naših usluga i  zahvaljujemo se na Vašem vremenu - Sugestije i komentari